زندگی مانند بازیست

رویدادهای این زندگی زیبا دوستای گلم زندگی مثل یه بازیه پس سعی کنیم بازیگر خوبی باشیم و بدنبال کلید های زندگی باشم

زندگی مانند بازیست

رویدادهای این زندگی زیبا دوستای گلم زندگی مثل یه بازیه پس سعی کنیم بازیگر خوبی باشیم و بدنبال کلید های زندگی باشم

دوران دبستان

یاد اون قدیما بخیر

          دلم واسه اون روزها

                         شده و لک زده 


چی میشد اون روزها برگرده بچها من این شعرو خیلی دوست دارم

وقتی که می خونمش  یاد  اون روزی می افتم که خانم معلم از من خواست

که بیام وسط کلاس این شعرو واسه همه بخونم

 چه لذت بخشه برام خیلی شما چطور بچها ؟

                                                                                     تقدیم به همتون...........

                                                                                            



                                                                                                                                                                                           


باز باران با ترانه
با گوهرهای فراوان
می خورد بر بام خانه
یادم آرد روز باران
گردش یک روز دیرین
خوب و شیرین
توی جنگل های گیلان
کودکی ده ساله بودم
شاد و خرم
نرم و نازک
چست و چابک
با دو پای کودکانه                                 
می دویدم همچو آهو
می پریدم ازلب جوی
دور میگشتم ز خانه

می شنیدم از پرنده
داستان های نهانی
از لب باد وزنده
رازهای زندگانی
بس گوارا بود باران
وه چه زیبا بود باران
می شنیدم اندر این گوهر فشانی
رازهای جاودانی، پندهای آسمانی
بشنو از من کودک من
پیش چشم مرد فردا
زندگانی خواه تیره خواه روشن
هست زیبا، هست زیبا، هست زیبا

گلچین گیلانی
تصاویری دیدنی
 از درس های خاطره انگیز دوران دبستان-  www.pcparsi.com

تصاویری دیدنی از درس های خاطره انگیز دوران دبستان






 

                                                                                                      

نظرات 2 + ارسال نظر
غزاله دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:51

سلام من اولین نظر تو این پستت بودما
واقعا یاد اون موقع ها افتادم
خیلی باحال بود
بای

نیلوفر پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:51

یادش بخیر :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد