زندگی مانند بازیست

رویدادهای این زندگی زیبا دوستای گلم زندگی مثل یه بازیه پس سعی کنیم بازیگر خوبی باشیم و بدنبال کلید های زندگی باشم

زندگی مانند بازیست

رویدادهای این زندگی زیبا دوستای گلم زندگی مثل یه بازیه پس سعی کنیم بازیگر خوبی باشیم و بدنبال کلید های زندگی باشم

خدا

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه آن من را install کرده است

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه هیچ وقت به من پیغام
the line busy نمی دهد

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه اراده کنم،
ON می شود و من می توانم باهاش حرف بزنم

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه دلش را می شکنم، اما او باز من را می بخشد و
shout down ام نمی کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه
password
اش را هیچ وقت یادم نمی رود، کافیه فقط به دلم سر بزنم

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه تلفنش همیشه آنتن می دهد


خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه شماره اش همیشه در شبکه موجود است

 


 خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه با هر username که باشم، من را connect می کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه تا خودم نخواهم مرا
D.C نمی کند .

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه با یک
delete هر چی را بخواهم پاک می کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه اینهمه
friend برای من add می کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه اینهمه
wallpaper که update می کند


خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه با اینکه خیلی بدم من را log off نمی کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه همه چیز من را می داند ولی
SEND TO ALL نمی کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه می گذارد هر جایی که می خواهم
Invisibel بروم

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه همیشه جزء
friend هام می ماند و من را delete و ignore نمی کند.


 خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه به من می گوید دوستم دارد و دوست داشتنش اش را مخفی نمی کند

 



خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه تنها کسی است که می توانی جلوش بدون اینکه خجل بشوی گریه کنی، و بگویی دلت براش تنگ شده


خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه ، می گذارد دوستش داشته باشم ، وقتی می دانم لیاقت آنرا ندارم

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه از من می پذیرد که بگویم : خدا را دوست دارم ...

 

خدا را دوست دارم

 

                                                                                            

         یا الله  تو بهترین یاورمی..


       کنترل وضعیت یاهو

نظرات 4 + ارسال نظر
نوید دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 21:11 http://www.bia4-fun.blogfa.com

ستایش خدایی را که با من دوستی میکند درحالی که از من بی نیاز است..
امیدوارم سالی خوب همراه با موفقیت داشته باشی.

بهار سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 16:22 http://baharkochooloo.blogfa.com

سلام آقا محمد
واقعا بهتون تبریک میگم................وب بسیار زیبا و پرمحتوایی دارید.........
آپ آخر هم خیلی جالب بود.................
واقعا ما خدا رو بخاطر همه ی این چیزا دوست داریم.......
بازم به من سر بزنید
فعلا

venous سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 23:00 http://www.venous17.blogfa.com

سلام وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی اگرم دوس داشتی بلینکم بعد بگو من با چه اسمی لینکت کنم.سال نو هم مبارک.[گل]

فاطمه چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 http://www.rajoandfatemeh.blogfa.com

سلام
داداش محمد
وب خیلی خوبی داری.
اگرباتبادل لینک موافقی منوبااسم خاطرات زندگی لینک کن بعدخبرم کن من شمارولینک کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد